Strategie

Het vastgoedproject Dunant Gardens dankt zijn unieke karakter aan de alombekende CIAC-garage. De te behouden CIAC-gevel is voor de stad Gent heel belangrijk. Maar ook voor de omgeving vormt de CIAC-garage een vaste waarde in het straatbeeld waardoor fijn afgestemde omgevingscommunicatie noodzakelijk is. De aanvaarding door de buurt sturen we aan door de organisatie van een aantal strategische ‘goodwill’ initiatieven: infosessies over de historiek en de toekomst van het project, debatten en kunsttentoonstellingen in de voormalige garage… Het vormt niet alleen de basis voor een hernieuwde blik op de site en het vastgoedproject, maar tegelijk zorgt het op een strategische topligging ook voor een vlotte commercialisering én verkoop van 144 kwaliteitsvolle appartementen, 52 erkende assistentiewoningen en 4 mooie binnentuinen.

Strategie vastgoedcommunicatie

Projectidentiteit

De look & feel van het vastgoedproject Dunant Gardens stuurt aan op een kwaliteitsimago waarbij ligging, hoogstaande hedendaagse architectuur, kwaliteit en duurzaamheid de drijvende kracht vormen. Het logo en de kleurstelling weerspiegelen deze projectidentiteit, en worden krachtig ondersteund door de grootformaat prints en vlaggen op de kop van het gebouw die de functionaliteit en het comfort van de eindgebruiker in een oogopslag weergeven: wonen in Dunant Gardens wordt meteen ook beter leven.

Case Dunant Gardens B2Build Vastgoedcommunicatie

Communicatietools

Naast gerichte online en offline communicatietools (omgevingscommunicatie, website, folders, verkoopsbrochures, postkaarten…) ontwikkelen we voor vastgoedontwikkelaar Immogra een aantal stand- en eventtools ter ondersteuning van de commercialisering van het vastgoedproject Dunant Gardens. Het biedt de mogelijkheid om ook los van de site zelf het verkoopstraject visueel te ondersteunen in gesprek met potentiële kopers binnen het kader van van bijvoorbeeld beurzen of events.

Case Dunant Gardens B2Build Vastgoedcommunicatie

U heeft een vraag?

Ontdek onze andere cases